Monday 21 March 2011

Cerita Tentang Saya


      HI!.....Nama saya ialah Muhd Hamzah Fansuri.Umur saya ialah 11 tahun.Saya lahir di Johor Bahru,   Malaysia.Cita-cita saya ingin mejadi pemain bola sepak seperti Messi dan ingin menjadi angkasawan kedua.Saya bermain bola di akademi bola sepak PKNS FC.Team bola yang saya suka ialah Chelsea,Barcelona dan Real Madrid. Saya mempunyai 5 orang adik-beradik termasuk saya.Saya anak yang ke 4.Saya sangat sayang adik,kakak dan abang-abang saya.Saya pakai but bola Mercurial warna ungu dan adidas Puntero.But bola idaman saya ialah ADIDAS PREDATOR X  gred A.Harga but tu mahal jugak lah.Saya juga suka menunggang basikal,bermain PS3,main gitar,baca buku pasal astronomy dan membuat latihan tubi.


ADIDAS PREDATOR X
CHAMPIONS LEAGUE

3 comments:

  1. sila comment ye!!!!!!.....jangan lupa....nanti ade banyak lagi post...

    ReplyDelete
  2. Post la comment dekat nurqamarinamiza.blogspot.com k? Please

    Bukan shout mix tau ... Buat macam tempat saya tulis ni

    ReplyDelete